cutiieme

Alla inlägg under april 2012

Av Maja - 29 april 2012 09:32

Tjabba!!

Jag har börjat tappa väldigt många läsare  

Så snälla kan ni hjälpa mig med att få fler läsare?!

Då skulle ni kunna tipsa era kompisar irl eller länka mig i nåt inlägg om ni har en blogg :)

Men ni måste inte c:

Men nu till det som jag egentligen skulle skriva...

Tycker ni att jag ska förbättra nåt på bloggen??

Isåfall kommentera detta inlägget då och skriv vad ni tycker om min blogg och vad som kan bli bättre :D

// Maja <33 

Av Maja - 23 april 2012 15:20

Nu kommer en video när jag sjunger :c

skriv gärna vad ni tyckte..


 

Av Maja - 21 april 2012 08:29

Hejj!!

Jag kommer videoblogga snart innan vi ska fara på fest!!!!!!!!!!

Asså min morfars 70-års fest :))

Men jag vill bara säga en sak...

Jag älskar alla er som läser min blogg♥♥

Min statistik blir bara högre och högre :))

Men tipsa gärna fler om min blogg eller kommentera eller ställ en fråga på nåt jag ska göra _:))

//Maja♥♥

Av Maja - 19 april 2012 19:44

Nu kommer 1 videobloggning till :p


   Bye bye :))

Av Maja - 19 april 2012 19:43

Nu kommer 1 videobloggning :p


 

Av Maja - 18 april 2012 08:20

Tjabba!!

Idag äre soooovmorgon...jätteskönt!!

Men snart så ska jag klä på mig!!

Idag är det fotbollsträning :))

Det ska bli jättekul men Tyra är sjuk :(

Jag ska inte göra så mycket mer tror jag!

Men nu kommer en videobloggning från mormor och morfar som inte gick att lägga ut där :D

//Maja<33



 

Av Maja - 11 april 2012 15:10

Nu kommer 1 videobloggning :))


   HEMMA!!

Av Maja - 11 april 2012 15:10

Nu kommer 2 videobloggning :))


   HEMMA!!

Om mig.


Haloj!♥
Jag är en 11 årig tjej som älskar att dansa, sjunga och spela fotboll. Hoppas ni gillar bloggen och vill fortsätta läsa den.
Kraaam♥

Fråga mig nåt roligt♥

24 besvarade frågor

Svara på en liten fråga.

Vad är det absoluta sommarsnackset?
 MJUUUKGLASS♥
 En kall läsk.
 Våfflor!
 Saft och kakor..
 Annat

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Justin Bieber - Under The Mistletoe
Baby Blue Pointer Wavy Tail

Ovido - Quiz & Flashcards