cutiieme

Alla inlägg under december 2012

Av Maja - 31 december 2012 14:08

Hej på er!
Klev upp vid 10 imorse,målade naglarna,fixade håret,klädde på mig helt enkelt gjorde mig färdig. Nu är jag färdigfixad så nu väntar vi bara på gästerna<3
Ha en underbar nyårsafton:*

Av Maja - 30 december 2012 23:52

Hej på er!

Hade jätteroligt hos Ellen.

Vi byggde med nån lera och spelade Wii.

Innan jag gick hem fick jag smaka en super god fudge och knäck♥

När jag kom hem kikade jag med bästa♥

Sen såg vi en film och bara myste i soffan.

Imorrn kommer kusinerna vid 12-1 tiden:)

Så det blir väl att kliva upp en bra tid imorrn!

Ska iaf måla naglarna,våga håret och ta på mig nyårskläderna imorrn bitti!

Kanske bloggar imorrn,men vi får väl se♥

 

Av Maja - 30 december 2012 16:32

Imorrn är det nyårsafton ju♥

Mina kusiner ska komma hit och fira nyår med oss.

Vi ska äta 3 rätters till middag,leka,ha skoj.. Ja ha skit kul helt enkelt♥

Dom ska sova här imorrn så det blir nog skojsigt (:

Vad ska ni göra på nyår?

 

Av Maja - 30 december 2012 16:26

Tjabba!

Vaknde halv 11 idag,ganska tidigt enligt mig!

Då klev jag upp och låg och halvsov i soffan.

Det blev frukost vid halv 1 ksk? :D

Efter det klädde jag på mig och kammade håret.

Sen när mamma kom hem åkte vi till Maxi och handlade inför nyår!

När vi hade handlat klart så åt vi middag på Big boy,mätt som tusan blev man;)♥

För en stund sen följde ja me Pappa på ica.

Då köpte vi lite godis,barnchampange och lite andra små saker!

Ska nog kanske snart gå upp och göra nånting?! Ska iaf ringa min kompis Ellen på en stund som jag ska va med ikväll.

Vi får väl höras♥



Av Maja - 29 december 2012 22:06

Hejsan på er!

Sitter just nu och kikar med Tilda och Alva!

Ja och Tilda har gjort ett litet länkbyte..

Så ta och kolla in Tildis blogg!

Kikar med henne varje dag och hon blir typ en del av min vardag ;)♥

En bild på min fina Tildis:

 

Älskar dig♥ Klicka på bilden för att komma till hennes blogg!


Av Maja - 29 december 2012 20:55

Hej!

Idag vaknade jag typ halv 12,hahah :D

Då åt jag iaf lite frukost och kikade lite..

Sen ringde Alva,hon kom hit och vi typ satt lite vid datorn♥

Sen gick vi ut och hade en liten photoshoot.

Blev hyfsat nöjd med bilderna,kommer kanske lägga upp några sen;)

Åt middag hos Alva idag,supergott vi åt porterstek.

Sen kom våra kusiner och då spelade vi lite sims,just dance,mm...

Kom hem ungefär vid 20 över åtta.

Då kollade vi på nåt med allsång på skansen.

Nu bara chillar jag och ska snart kanske gå in på gsm elr spela sims♥

Vi får höras!



Av Maja - 28 december 2012 22:13

Hejsan.

Hade superkul med Frida ikväll.

När hon kom hit tog vi lite bilder på datorn sen åkte vi hem till jasse.

Då va vi ute och hade superskoj!

Ikväll har jag typ kikat med dom bästa tjejorna♥

Ska nog gå och sova på en stund.

Såå byyye...


Av Maja - 28 december 2012 17:33

Hejsan!

Vaknade vid 11 idag också :D

Då klev jag upp och åt lite frukost.

Sen klädde jag på mig,kammade håret. Sen gjorde jag några flummiga videos♥

Runt 2 tiden for Jag,Pappa och Alva på Net On Net.

Vi köpte en kabel till kameran,sen åkte vi in på stan.

Vi gick på systembolaget och sega råttan.

När vi kom hem åt jag och Alva lite godis och drack läsk. Till slut blev vi proppmätta och då satte vi oss vid datorn.

Hon for hem vid 5 ungefär.

Då åt vi middag och snart ska Frida komma hit,det blir nog kul♥

Men vi får höras..


Om mig.


Haloj!♥
Jag är en 11 årig tjej som älskar att dansa, sjunga och spela fotboll. Hoppas ni gillar bloggen och vill fortsätta läsa den.
Kraaam♥

Fråga mig nåt roligt♥

24 besvarade frågor

Svara på en liten fråga.

Vad är det absoluta sommarsnackset?
 MJUUUKGLASS♥
 En kall läsk.
 Våfflor!
 Saft och kakor..
 Annat

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Justin Bieber - Under The Mistletoe
Baby Blue Pointer Wavy Tail

Ovido - Quiz & Flashcards