cutiieme

Alla inlägg under maj 2012

Av Maja - 30 maj 2012 16:47

♥♥

Älskar verkligen er ♥♥

För nu har jag typ 15-24 läsare per dag :))

Det är verkligen sååååå kul :))

Tycker ni att det är kul att läsa min blogg??

Svara i kommentarerna :))

Om ni svarar ja skriv gärna vrf och om ni svarar nej skriv gärna vrf :DD

Behöver verkligen kommentarer på detta inlägg så att jag vet vad ni tycker om min blogg..

Det är verkligen suuperviktigt att få veta vad ni tycker..

Bye bye

Av Maja - 30 maj 2012 14:50

Nu kommer en bildbomb från farfar och Farmor...

Alva som klättrar klättervägg :DD

Jag va uppe på en jättehög sten..

Min lilla pojke ♥♥

Hahhaa lite dramatisk :DD

En as cool bild som jag tog :))¨

Det kommer fler bilder sen :))     

Av Maja - 30 maj 2012 14:43


 

Av Maja - 30 maj 2012 14:10

Nu kommer en look of today :))

Kort rosa tröja: Lindex

Vitt linne: H&M

Byxor: H&M

En liten fläta i luggen som jag hade idag :))  

Av Maja - 29 maj 2012 20:24

Kommer blogga suuuper mycke imorrn!!

Kommer lägga ut alla 10: dagars som jag inte har lagt ut.. c:

Kommer också lägga ut bilder från farfar och farmor..

Det kommer även ut en haul video och en sminkvideo..

Av Maja - 28 maj 2012 07:16

 
Av Maja - 27 maj 2012 09:56

hEJ :))

Nu är jag hos min Farfar och Farmor med alva :))

Drf har jag inte bloggat så mycke..

Kommer blogga när jag kommer hem..

Vi ska fara om kanske en timme elr nåt!!

 

:(

Av Maja - 24 maj 2012 19:42

Pappa sa att jag är allergisk mot nåt..

Om mig.


Haloj!♥
Jag är en 11 årig tjej som älskar att dansa, sjunga och spela fotboll. Hoppas ni gillar bloggen och vill fortsätta läsa den.
Kraaam♥

Fråga mig nåt roligt♥

24 besvarade frågor

Svara på en liten fråga.

Vad är det absoluta sommarsnackset?
 MJUUUKGLASS♥
 En kall läsk.
 Våfflor!
 Saft och kakor..
 Annat

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Justin Bieber - Under The Mistletoe
Baby Blue Pointer Wavy Tail

Ovido - Quiz & Flashcards