cutiieme

Alla inlägg under oktober 2012

Av Maja - 30 oktober 2012 09:16

Har gjort en ny enkel header och lite ny design på bloggen :)

Vad tycker ni?♥

 

Av Maja - 29 oktober 2012 20:28

Hejj!

Nu ska jag berätta om dagen och kvällen!

Ungefär vid 11 kom alva till mig då satt vi vid datorn och gjorde lite skojsiga saker.

Sen vid ungefär halv 3 for jag,mamma och alva till ersboda och handlade!

Jag fick en tröja,ett par skor,ett par vantar,en mössa och ett par inneskor som jag kan ha på inne fotbollsträningen ♥

Den börjar snart,efter höstlovet!

När vi hade handlat alla grejer for vi och åt på Frasses.

När vi kom hem gick jag och alva ut och tog lite bilder i snön som jag la upp!

Efter det satt vi vid datorn och va inne på gsm och skapade en blogg tillsammans som vi fixade på..

Nu ligger jag i soffan och myser med zingo och kollar på project runway sverige!

Imorrn runt 10 tiden ska jag,mamma och alva åka upp till min morfar och mormor!

Vi kommer vara där i 2 dagar så vi kommer hem på torsdag.

Jag kommer inte blogga nåt på cutiieme då men jag och alva kommer blogga på våran gemensamma blogg: Bloggen

Så läs den om ni vill veta vad som händer oss!

Jag kommer blogga på denna blogg på torsdag så snälla sluta inte följa min blogg för det ♥

Det blev ett långt inlägg :PP

Men vi hörs på torsdag :))

Av Maja - 29 oktober 2012 18:17

Har varit ute och fotat med Alva ikväll här kommer några utav bilderna titta och njut :) 

       

Av Maja - 28 oktober 2012 19:49

Ikväll har jag varit med moa och alva..

Vi har varit ute,gjort en film,lekt blindbock och lekt X factor :DD

Snart blir det lite solsidan och glass ksk? 

Efter solsidan ska jag duscha och sen se på partaj ♥

Imorrn ska jag och mamma fara och handla..!

Vi ska köpa mössa,top och skor till mig och några grejer till min storebror :)

Alva ska kanske också följa med, kul kul <3

Vi ska typ äta middag på nåt hamburgerställe elr nåt!

Men vi hörs imorrn ♥


Av Maja - 28 oktober 2012 10:12

Jag och tyra gjorde nyss ansiktsmasker på oss :)

Det är en chokladmask som jag köpte på dollar store!

Den funkar riktigt bra faksiskt ♥

Nu börjar den stelna så man kan nästan inte röra på ansiktet...

Det va det jag hade att säga nu!


Byyye ♥

Av Maja - 27 oktober 2012 20:28

Förlåt för att jag inte har bloggat idag..

Men jag sov ju som sagt över hos tyra.

Vid 12 ungefär for vi och handlade skor med tyra och hennes mamma.

Sen for vi ut till piparböle för att dom skulle typ rensa älgkött...

Men jag och tyra va med hennes lillkusin esther!

När vi kom hem gick vi till tyra och tyra packade och vi for hem till mig.

¨Hon ska sova här ikväll för hennes föräldrar skulle på fest ♥

Nu sitter vi och kollar på så mycket bättre och äter godis :)

Tycker att deltagarna i denna säsong är sådär men det blir nog en bra säsong..

Men vi ses ♥♥


Av Maja - 26 oktober 2012 17:58

Sorrry för dålig bloggning :(

Men efter skolan va jag med tyra..!

Vi for på stan med pappa och köpte nya skor till mig och åt twixglass :)

Den va verkligen asgod!

Den finns på mcdonald's så prova om ni får tid nån gång ♥

Ikväll ska jag sova över hos tyra..

Det kommer bli sjukt kul ♥

Bloggar förhoppningsvis mer senare så byyye ;)

Av Maja - 25 oktober 2012 18:08

Yo Yo!

Sorry för ingen bloggning idag..

Men efter skolan så följde jag ju med jasse hem ♥

Vi for på stan med hennes mamma!

Då köpte vi lite grejer till jasmin och åt middag :)

Vi åt på frasses och jag och jasse tog en barnbox :P♥

Imorrn på skolan ska vi kanske få KLASSENS TIMME!♥

Yeyyyy..

Vi har typ alltid velat ha det och nu ksk vi får det :DD

Bloggar mer sen byye ♥

Om mig.


Haloj!♥
Jag är en 11 årig tjej som älskar att dansa, sjunga och spela fotboll. Hoppas ni gillar bloggen och vill fortsätta läsa den.
Kraaam♥

Fråga mig nåt roligt♥

24 besvarade frågor

Svara på en liten fråga.

Vad är det absoluta sommarsnackset?
 MJUUUKGLASS♥
 En kall läsk.
 Våfflor!
 Saft och kakor..
 Annat

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Justin Bieber - Under The Mistletoe
Baby Blue Pointer Wavy Tail

Ovido - Quiz & Flashcards