cutiieme

Alla inlägg under augusti 2012

Av Maja - 31 augusti 2012 19:44

Hejj!

Idag så har det ju varit skola!

Vi hade bild,svenska och idrott :)

Ikväll så tänkte jag följa med Tyra och kolla när dom skulle spela match mot täfteå!

Jag skulle inte spela för att jag hade inte tränat.

Men då jag kom dit så frågade dom om jag kunde spela för nån va borta:)

Så då cyklade jag hem och hämtade mina fotbollskläder!:D

Jag fick spela mitt-back och anfall :)

Det spöregnade när vi spelade match :(

Vi blev suuuuperblöta!

Så nu ligger jag i soffan och myser i min hoodie och ser på en film :D

Imorrn ska jag va med Tyra :)♥

Det kommer bli kul :D

Har typ inte så mycket mer att säga..!

Men nån dag kommer jag göra en ny video..♥

KOMMENTERA gärna vad jag ska göra i mina videos!♥

Älskar er för att ni fortsätter att läsa min blogg även fast jag är dålig på att blogga!:))♥

Hörs sen!♥

Ha en bra kväll!:)

Av Maja - 30 augusti 2012 21:04

Ikväll har jag ju varit med alva :D

Vi satt vid datorn och gjorde lite skojiga saker :D

Nu ska jag snart gå och lägga mig,är jättetrött!

Gick och la mig halv 12 och klev upp halv 7 :c

Men imorrn äre skola!

Mst gå nu så hejdå!♥

Bloggar mer imorrn

Av Maja - 30 augusti 2012 17:40

Nu ska jag va med alva :))

Bloggar ikväll så hejdå!♥

Av Maja - 30 augusti 2012 07:06

Sorry för att jag inte bloggade igår,men vi kom hem vid 10 igår och jag ska gå i skolan idag :))

Asså det känns faktiskt bra att börja skolan typ nu!

Jag hann ju gå 2 dagar,men men :DD

Det ska bli suuupperkul att få träffa alla kompisar som man har längtat efter!♥

Men idag kommer ju tyra på morgonen och då ska vi cykla men varann som vi brukar!:D♥

Och så ska hon få sin present :D

Hoppas hon gillar den!♥

Igår blev flyget hem från turkiet 1 timme försenat :c

Och när vi skulle hem från stockholm så blev det 15 minuter försenat!

Nu kommer bild på mina flätor!

Hörs efter skolan!♥

 

Så vad tycker ni??:)♥  

Av Maja - 28 augusti 2012 11:16

Idag så blir det en dag vid poolen!

Jag har bara gått upp på hotellrummet för att jag ville kolla lite grejer på datorn!

Idag ska vi bara försöka njuta så mycket vi kan av sista dagen :(

Men det ska bli kul att få komma hem och träffa Zingo och alla kompisar!♥

¨Men ikväll ska jag göra mina flätor!

Bild kommer sen!:D

Imorrn blir det nog ingen bloggning för bussen kommer 7.50 och vi landar 16.00

Sen ska vi va på arlanda i fyra timmar innan vi flyger hem!:D

Men hejdå!♥

Av Maja - 27 augusti 2012 16:26

Efter frukosten så gick vi och tog ett dopp i poolen och låg och solade lite!

Sen gick vi upp på hotellrummet och klädde på oss.

Efter det så tog vi en väldigt lång promenad,vi blev jättesvettiga så när vi kom tillbaka så tog vi på oss badkläder och hoppade i poolen! Det va verkligen as skönt!:D

Vi badade till det va dags att äta lunch,jag åt pommes och en typ av dressing!

Efter det så gick jagb och tog en glass!

Först tog jag en med karamell smak,sen choklad och sist vanilj!

Vi har ju all inclusive så då får man glass mellan 12.30-14.00 :D

Ikväll ska vi inte göra nåt speciellt tror jag iallafall :D

Men hejdå!♥

Av Maja - 26 augusti 2012 14:27

Detta har jag köpt här i turkiet!♥

 

Justin bieber tröja som jag fick av mamma och pappa!♥

 

En (gul) klänning som jag köpte!:)♥

 

En converse huddie (stav?) som jag fick av mamma och pappa!♥

Lite dålig kvalla men det är webbkamera :DD

Av Maja - 26 augusti 2012 14:15

Har nyss kommit upp från poolen :)

Nu sitter jag och kollar lite vid datorn och så!

Mamma och pappa är kvar nere vid poolen men jag gick upp för det började svida i ögonen :c

Dagen har varit ungefär som alla andra,vi har bara legat vid poolen och haft det skönt.

Klockan halv 5 så ska vi gå ner på fika buffé :D

Och klockan 7 ska vi äta middag!

Igår hämtade ju vi tavlan med mig på!

Och den va jättefin men inte ett dugg lik mig :(

Så jag,mamma och pappa blev besvikna!

Det va det så hejdå!!♥



Om mig.


Haloj!♥
Jag är en 11 årig tjej som älskar att dansa, sjunga och spela fotboll. Hoppas ni gillar bloggen och vill fortsätta läsa den.
Kraaam♥

Fråga mig nåt roligt♥

24 besvarade frågor

Svara på en liten fråga.

Vad är det absoluta sommarsnackset?
 MJUUUKGLASS♥
 En kall läsk.
 Våfflor!
 Saft och kakor..
 Annat

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Justin Bieber - Under The Mistletoe
Baby Blue Pointer Wavy Tail

Ovido - Quiz & Flashcards