cutiieme

Alla inlägg under juni 2012

:)

Av Maja - 27 juni 2012 12:00

Lottar ut veckans blogg ikväll :)

För just nu så är jag hos en kompis :DD

Av Maja - 26 juni 2012 08:53

Hejj :))

Idag ska vi fara och fixa pass..

För mitt pass har gått ut och vi ska fara till turkiet i augusti :)♥

Det kommer bli superkul :)

På fredag,lördag och söndag så kommer jag va i tyras stuga :D

Det kommer bli as kul :))

¨Då kommer vi säkert bada mycke och så.. :)

Nu ska jag nog sätta mig och spela lite sims :))

Härrå!!

Av Maja - 25 juni 2012 11:40

Kolla gärna in min och lollos blogg igen..

För idag kommer det komma jääättemånga covers :DD


Av Maja - 21 juni 2012 19:41

Kommentera "jag är med" om du vill ha chansen att bli veckans blogg :))

Lottar ut en blogg på tisdag :DD

Ni måste ju såklart skriva vad bloggen heter..

 

Av Maja - 20 juni 2012 20:23

Hejj

Sry för dålig bloggning :(

Men imorrn eller ikväll så kommer jag göra en video när jag målar naglarna :))

Så jag lägger upp videon imorrn :DD

Av Maja - 18 juni 2012 20:46

 

Av Maja - 18 juni 2012 20:03

Jag,moa och alva har gjort en blogg som heter glockenTv.bloggplatsen.se

Kolla gärna in den..

Det står mer info om den på bloggen :))

Om mig.


Haloj!♥
Jag är en 11 årig tjej som älskar att dansa, sjunga och spela fotboll. Hoppas ni gillar bloggen och vill fortsätta läsa den.
Kraaam♥

Fråga mig nåt roligt♥

24 besvarade frågor

Svara på en liten fråga.

Vad är det absoluta sommarsnackset?
 MJUUUKGLASS♥
 En kall läsk.
 Våfflor!
 Saft och kakor..
 Annat

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Justin Bieber - Under The Mistletoe
Baby Blue Pointer Wavy Tail

Ovido - Quiz & Flashcards