cutiieme

Alla inlägg under november 2012

Av Maja - 30 november 2012 20:37

Hejj!
Ikväll har jag bara tagit det lungt!
Nu är alva och hennes familj här och vi ser på x factor och bara har det gött<3 Ha en bra kväll:)

Av Maja - 30 november 2012 17:34

Hej hallå!

Idag efter skolan åkte jag och pappa upp på godishuset och köpte julkalender till mig♥

Sen for vi in på stan där mamma var.

Vi köpte skor på skopunkten sen köpte jag strumpbyxor på Lindex.

Vi gick och shoppade lite grejer till pappa också.

Sen gick vi in på Max och beställde mat. Jag åt hamburgare,pommes,dipp,lökringar och läsk.

Har suttit nu och redigerat en video.

Ska kanske ringa nån kompis snart?

Aja vi får se vad som händer ikväll♥

Byye:)

Av Maja - 29 november 2012 19:39

Jaoo:)

Det var sjukt kul på bildmuseét idag.

Vi åkte buss dit men vi fick gå hem:(

Men när vi kom dit fick vi gå och kolla på en utställning.

Efter det fick vi gå upp till nån våning där det fanns en massa pyssel grejer.

Där skulle man göra tre olika saker. Man skulle göra ett monster av en pyssel grej. Då skärde man den form man ville ha och sen målade man den. Man fick sätta på ögon och lite småsaker om man ville. Man skulle också klä ut sig,sminka sig om man ville. Sen gick man in i en studio och tog kort. När dom hade skrivit ut kortet fick man typ skriva och rita vad man ville på kortet. Man skulle också gå in i en ljudstudio och spela in ett ljud och då gjorde dom om rösten så att man lät jätte pipig eller jätte mörk. Juste.. Jag och Jasse sminkade oss som katter:P Efter skolan bakade jag en kladdkaka till mellis. Ikväll har jag inte gjort så mycket, typ bara kollat på tv och så. Har nog inte så mycke mer att skriva;) Kan lägga upp några bilder i ett annat inlägg.

Så ha en bra kväll♥



Av Maja - 28 november 2012 19:41

Hallå hallå i lingon skogen :P

Jag har varit med Tyra hela dagen.

Efter skolan fikade vi och sen gick vi och delade ut reklamblad.

När vi hade gjort det på 2 stora kvarter gick vi hem till Tyra.

Då åt vi middag sen fortsatte vi och dela ut reklamblad.

När vi hade gjort det en bra stund gick vi hem till mig.

Vi gjorde en smoothie och kollade sedan på tv.

Hon åkte hem nyss och nu kollar jag på Gabba Gabba.

Är ensam hemma ikväll också så jag ska nog kolla på tv resten av kvällen.

När mamma kommer hem ska jag nog gå och sova.

Imorrn på skolan ska vi fara till Bildmuseet.

Det kommer nog bli sjukt kul♥

Jag bloggar mer imorrn när jag kommer hem:)

Bye bye♥

 

Av Maja - 27 november 2012 19:54

Ikväll har jag varit med moa.

Jag gick ut med Zingo efter middan men sen va jag med Moa.

Vi kollade på tv och gjorde inte så mycket.

Ikväll ska jag se på tv och mysa till det så mycket jag kan en ensam hemma kväll:D

Aja ha en bra kväll♥

 

Av Maja - 27 november 2012 16:20

Hejj!

Ganska chill dag i skolan idag.

När jag kom hem gjorde jag en smoothie och fikade.

Till mellis åt jag kakor och drack smoothie.

Nu kollar jag på tv och myser med Zingo.

Kommer vara ensam hemma ikväll♥

Så jag bloggar mer senare :)

Puss å hej♥

Av Maja - 26 november 2012 20:57

Träningen var rolig idag. Vi hade cirkelträning och en massa andra skojsiga saker! Nu kollar jag på tv och tråkar ut:( Aja hörs imorrn <3

Av Maja - 26 november 2012 16:53

Tjabba tjena hallå!

Efter skolan följde jag med mamma till strömpilen.

Vi köpte lite kläder till mig och jag fikade.

Har nyss ätit middag för det är träning idag♥

Så jag bloggar mer senare!

 

Om mig.


Haloj!♥
Jag är en 11 årig tjej som älskar att dansa, sjunga och spela fotboll. Hoppas ni gillar bloggen och vill fortsätta läsa den.
Kraaam♥

Fråga mig nåt roligt♥

24 besvarade frågor

Svara på en liten fråga.

Vad är det absoluta sommarsnackset?
 MJUUUKGLASS♥
 En kall läsk.
 Våfflor!
 Saft och kakor..
 Annat

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Justin Bieber - Under The Mistletoe
Baby Blue Pointer Wavy Tail

Ovido - Quiz & Flashcards