cutiieme

Alla inlägg under januari 2013

Av Maja - 31 januari 2013 17:01

 

 

Av Maja - 31 januari 2013 15:34

Tjääna♥

Kom hem vid halv 3 kanske..

Då åt jag iaf mellis och chillade lite.

Nu kikar jag iaf med några kompisar och bara har det gött (:

Middag blir det väl vid 5 och sen får vi ser vad som händer.

 

Av Maja - 30 januari 2013 19:52

ChaCha.

Ikväll har jag ju varit med Alva.

Vi har inte gjort så mycket, suttit vid datorn och pantat på ica.

Med pengarna vi fick köpte vi glass, kolasås och marsmallows.

Sen så åt vi det när vi kom hem så åt vi det och fetade oss lite ;)

Nu kollar jag på farmen och äter lite snacks!

Snart så blir det iaf sveriges mästerkock♥

 

Av Maja - 30 januari 2013 17:59

Chabaa;*

Efter skolan så har jag varit med Tyra.

Först åt vi mellis och gjorde inte så mycket sen.

Efter en stund så gick vi och delade ut reklam och samtidigt flummade en del^^

För en stund sen åt jag middag och jag och mamma har nyss läst mina omdömen på unicum!

Dom var superbra så jag är nöjd♥

Jag fick bästa omdömet i idrott (:

Nu ska Alva komma hit iaf.

Så vi hörs!

 

Av Maja - 30 januari 2013 06:04

Igår kväll så va jag med Moa.

Först så bakade vi kokostoscakakor..

Sen gick vi hem till Moa och så såg vi på tv och flummade lite^.^

När jag kom hem så såg jag på Svenska Rivieran med pappa.

Och sen såg jag typ halva Så blev vi svenska hollywoodfruar!

Idag vaknade jag när mamma och pappa klev upp igen.

Så nu är jag vaken och idag har vi sovmorgon :c♥

Så vi börjar 10 över 9 och vi har gympa första lektionen.

 



Av Maja - 29 januari 2013 16:48

Tjäääna♥

Idag var det ju såklart skola, det var väl en helt okej dag..

Följdes iaf med Tyra hem från skolan (:

När jag hade ätit mellis så kom Moa hit!

Vi såg på top model sverige och satt vid datorn.

Nu har hon åkt hem och jag har hjälpt pappa med maten nyss.

Snart blir det middag och sen ska jag baka♥

Av Maja - 28 januari 2013 20:29

ChaCha ;*

Ikväll har jag inte gjort nåt speciellt.

Bara myst med familjen i soffan och kollat på tv!

Nu kollar vi på familjen annorlunda och äter lite snacks♥

När det är slut ska jag nog gå och sova (:

 

Av Maja - 28 januari 2013 15:59

YoYo in the hus!

Skolan var väl sådär idag, men kul var det att träffa klasskompisarna (:

När jag kom hem åt jag mellis, det blev kaka, saft och chokladpudding!

Nu kollar jag på tv och kikar lite grann.

Ska nog inte gå på träningen, tror inte att jag orkar nu efter att jag har varit sjuk.

Vi får väl höras ikväll nån gång♥

 

 

Om mig.


Haloj!♥
Jag är en 11 årig tjej som älskar att dansa, sjunga och spela fotboll. Hoppas ni gillar bloggen och vill fortsätta läsa den.
Kraaam♥

Fråga mig nåt roligt♥

24 besvarade frågor

Svara på en liten fråga.

Vad är det absoluta sommarsnackset?
 MJUUUKGLASS♥
 En kall läsk.
 Våfflor!
 Saft och kakor..
 Annat

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Justin Bieber - Under The Mistletoe
Baby Blue Pointer Wavy Tail

Ovido - Quiz & Flashcards