cutiieme

Alla inlägg under mars 2013

Av Maja - 31 mars 2013 08:22

TJA!♥

Imorse så vaknade jag av att de kom in med paket och fika.

Jag fick en massa underbara paket som jag kommer visa så småning om.

Till frukost fick jag en smoothie, fattiga riddare och chokladpudding, lyx♥

Nu sitter jag väl bara och chillar lite..

 

Av Maja - 30 mars 2013 18:09

Glad påsk mina vänner♥

Heheheh!

Imorse när jag vaknade fick jag ett påskägg och åt lite av det.

Idag har jag varit med Moa.

Vi grillade korv till lunch sen gjorde vi inte så mycket.

Eller jo vi gjorde en rolig video som kommer upp i slutet på detta inlägg :)

Åt middag för en stund sen det blev kött,pommes,bea och mozarella sticks.....

Nu skypar jag med Alva.

Tyra kanske ska sova över ikväll men jag får ingen kontakt med henne :c

Vi får la se..

IMORRN FYLLER JAG IAF 11 ÅR!

TAGGA SOM TUSAN♥

 



Av Maja - 29 mars 2013 22:25

Funderar på att börja lägga upp videos på bloggen igen..

Frågan är bara vad ni tycker!

KOMMENTERA VAD NI TYCKER♥

 

Av Maja - 29 mars 2013 22:06

Tjänare Tjänare♥

Haft en bra dag idag.

Va med Tyra på dagen, vi gjorde väl inte så mycket.

Vi gick till Alva och då spelade vi lite sims osv..

När vi kom därifrån gick Tyra hem till sig och jag hem till mig!

Då bytte jag kläder och så.

Sen gick vi mot bussen och åkte buss in till stan.

Vi åt middag på Allstar och gott var det.

Jag fick låna en ipad och det var skojigt♥

Jag åt iaf club sandwich och till efterrätt blev det chessecake (:

När jag väl kom hem, mätt som jag var la jag mig på soffan och vilade.

Sen kom Alva och hennes familj hit och vi såg Let's dance..
Tycker inte att det är så bra men..

Ska nog gå och lägga mig om en timme/halvtimme!

Imorrn ska jag vara med Tyra.

(HEHE GAMMAL BILD)

   


Av Maja - 28 mars 2013 21:21

Tjobresa :D♥

Idag var det en rätt så tråkigt i skolan, tråkiga ämnen osv..

Men skönt som sjutton var det att sluta, lov går inte att hata direkt.

När jag kom hem var Farmor och Farfar här dom ska vara här under helgen å lite längre.

Då åt jag lite mellis och sen satt jag vid datorn tills middan!

Middagen blev rissoni och korv.

Sen ringde Alva och hon kom hit.

Vi ringde till Moa och Alva och var med dom.

Vi var ute, jag ramlade och slog knäna.

Ett knä fick jag rätt så ont i och det blödde lite men det andra blödde som sjutton och det blev lite ja vad ska man säga det blev som ett litet "hål". Pappa hjälpte mig iaf att plåstra om.

Sen gick Alva hem och vi gick till Moa.

Då flummade vi ett bra tag♥

Vid halv 9 gick jag och Tyra hem till mig och vi åt chips och drack läsk!

Tyra gick hem för en stund sen och nu kollar jag på tv.

Imorrn ska jag va med Tyra. Och vi ska fara in på stan och äta middag.

     

Av Maja - 27 mars 2013 19:34

CHA PÅ ER♥

Idag har det varit en okej dag..

På idrotten gick vi till biggaråbacken och jag och några kompisar låg mest och solade (:

Sen var väl skoldagen helt ok!

När jag kom hem så åt jag mellis och jag gjorde väl inte så mkt fram till middan.

Till middag blev det våfflor, mums♥

Efter middan kom Alva hit, vi satt lite vid datorn sen gick vi ut och fotade.

Det blev väl sisådär kvalité på bilderna men det var kul!

Sen när vi kom hem åt vi lite chips och kollade på Djurakuten.

Hon gick hem för typ 10 minuter sen :)

Nu kollar jag på halv åtta hos mig!

 

Av Maja - 27 mars 2013 17:09

Denna låten är sjukt bra faktiskt!

Gillar inte Mattybraps men denna låten är grym♥

Av Maja - 26 mars 2013 17:50

Tjäänare♥

Sorry för sjukt dålig bloggning, men jag har inte haft tid vettu ;)

Igår efter skolan följde jag med Lovisa hem!

Vi målade naglarna, sen for jag hem för hon skulle på ridning.

När jag kom hem såg jag på tv och sen åt jag middag.

Efter det gick jag till Moa tror jag, eller hon kom hit?

Sen ringde vi Alva och var med henne också.

Då spelade vi sims å flummade^^

När jag kom hem hade vi det mys och såg på Familjen Annorlunda♥

Skolan var rätt så tråkig idag..

När jag kom hem så åkte vi iaf på Maxi och storhandlade.

Efter det blev det Big Boy till middag.

Nu sitter jag och kikar och tråkar lite..

Ska nog ringa nån snart!

 

Om mig.


Haloj!♥
Jag är en 11 årig tjej som älskar att dansa, sjunga och spela fotboll. Hoppas ni gillar bloggen och vill fortsätta läsa den.
Kraaam♥

Fråga mig nåt roligt♥

24 besvarade frågor

Svara på en liten fråga.

Vad är det absoluta sommarsnackset?
 MJUUUKGLASS♥
 En kall läsk.
 Våfflor!
 Saft och kakor..
 Annat

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Justin Bieber - Under The Mistletoe
Baby Blue Pointer Wavy Tail

Ovido - Quiz & Flashcards