cutiieme

Alla inlägg under september 2012

Av Maja - 30 september 2012 19:37

Hejj!

Ikväll har jag varit med alva och moa :)

Vi har gjort minimakeovers på varann :)

Innan jag va med dom gjorde jag läxan!

Jag har spelat in haulen men jag hinner inte lägga upp den ikväll så den kommer imorrn :))

Nu ska jag snart gå upp och duscha och ikväll blir det väl X factor och lite chips kanske ;))

Hörs!♥

Av Maja - 30 september 2012 14:27

Nu är vi på väg hem från lycksele och vi va nyss på dollarstore<3 Jag fick ganska många saker som jag kommer visa i en video! Så vi hörs<3

Av Maja - 30 september 2012 12:44

Jaoo vi kommer stanna på dollarstore i lycksele så det kommer nog en haul när jag kommer hem ;)

Av Maja - 30 september 2012 10:00

God morgon!♥

Nu sitter jag och kollar runt lite på datorn :))

Idag ska vi åka hem..!

Det kommer ändå bli ganska skönt att komma hem till Zingo och alla kompisar :)♥

Men det tar typ 3 timmar att åka hem :((

Men jag har med mig datorn och godis så då ska jag nog spela lite sims ;)

Då brukar tiden gå jättesnabbt :)



Av Maja - 29 september 2012 20:04

Hej nu har vi nyss kommit hem!
Jag åt hamburgare och till efterrätt åt jag krossad kladdkaka :P
Det va suupergott :)
Nu ska vi snart äta tårta och fira ida och andre lite mer ;)

:)

Av Maja - 29 september 2012 13:57

Det va jätteroligt på cafet :)
Jag och idas lillasyster bowlade och spelade pingis :)
Hon vann i bowling och när vi körde pingis tävlade vi inte!
Aja vi hörs<3

Av Maja - 29 september 2012 12:25

Nu ska vi fara och fika med ida och hennes mamma :)

Av Maja - 29 september 2012 10:47

Tjaba tjena!

Har nyss ätit lite frukost och nu sitter jag och kollar runt på datorn :)

Idag ska vi nog bara vara hemma hos farfar och farmor tror ja ;)

Men ikväll ska vi ut och äta och en bild kommer nog :D

Har med mig kameran så jag kanske tar lite kort!

Jag ska nog kanske spela sims snart ♥

Aja vi hörs!

Om mig.


Haloj!♥
Jag är en 11 årig tjej som älskar att dansa, sjunga och spela fotboll. Hoppas ni gillar bloggen och vill fortsätta läsa den.
Kraaam♥

Fråga mig nåt roligt♥

24 besvarade frågor

Svara på en liten fråga.

Vad är det absoluta sommarsnackset?
 MJUUUKGLASS♥
 En kall läsk.
 Våfflor!
 Saft och kakor..
 Annat

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Justin Bieber - Under The Mistletoe
Baby Blue Pointer Wavy Tail

Ovido - Quiz & Flashcards