cutiieme

Alla inlägg under juli 2012

Av Maja - 31 juli 2012 10:21

 

Det här är lilla busiga zingo ♥

Han är 1 år och älskar att busa :))

Av Maja - 30 juli 2012 22:03

Jag gör dag 5 imorrn :)

Min kusin är här nu och ska sova över :)

Så hejdå!

Av Maja - 29 juli 2012 22:03

Jag tänkte ha en frågestund :)

Så kommentera en massa frågor så svarar jag på dom på fredag i en video :))

Ni får gärna skriva många frågor :))


Av Maja - 29 juli 2012 21:57

Haloj! :D

Nu har jag nyss duschat :))

Jag vet att jag inte har gjort sminkningar på ett bra tag,men nu kommer det komma en massa sminkningar :))

Så rösta gärna i omröstningen vad jag ska göra för sminkningar :)♥

Den första sminkningen kommer redan imorrn :))

Jag har redan gjort rosa sminkning och vardags sminkning :)

Men kommentera gärna vilken sminkning ni vill se först ;)

Kommentera gärna också vad ni vill att jag ska göra i mina videos :))

Ska nog inte blogga mer ikväll så god natt ♥


Av Maja - 29 juli 2012 18:29

Min bästis heter Tyra :))

Kolla gärna in hennes blogg: Klicka här

 

En bild som togs i onsdags på mig och tyra innan vi skulle på sommaren i city :))

Av Maja - 29 juli 2012 10:31

Hej! Jag har sovit hos mina kusiner inatt :)) Så därför har det inte blivit nån bloggning :) Men när jag kommer hem ska jag göra Dag 4: min bästis :)

Av Maja - 28 juli 2012 10:57


 

Av Maja - 28 juli 2012 10:43

 

Tog den nyss :p

Om mig.


Haloj!♥
Jag är en 11 årig tjej som älskar att dansa, sjunga och spela fotboll. Hoppas ni gillar bloggen och vill fortsätta läsa den.
Kraaam♥

Fråga mig nåt roligt♥

24 besvarade frågor

Svara på en liten fråga.

Vad är det absoluta sommarsnackset?
 MJUUUKGLASS♥
 En kall läsk.
 Våfflor!
 Saft och kakor..
 Annat

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Justin Bieber - Under The Mistletoe
Baby Blue Pointer Wavy Tail

Ovido - Quiz & Flashcards